Помислете за инвестиране във висококачествена фотография за Вашия уебсайт
Събирането на съдържание за нов или преработен уебсайт е труден процес. Ако имате целите конкретна, сплотена естетика, може да отнеме време, за да подберете правилните изображения, за да накарате уебсайта Ви да се чувства като у дома си. Снимките от интернет могат да бъдат привлекателна опция, която Ви позволява да прегледате хиляди изображения и да изберете тези, които са подходящи. Но фотографията на уебсайтове, която е персонализирана за Вашата марка, Вашия екип и Вашия продукт или услуга, помага много да се откроите сред конкурентите.
Всички знаем, че силните изображения са това, което прави уебсайта привлекателен. Повечето хора, които сърфират в интернет, няма да бъдат впечатлени от дълъг абзац от текст или скучна, плоска графика.
Но защо фотография по поръчка? В Kickstart Studio ние винаги предлагаме на нашите клиенти възможността да се възползват от нашите фотографски услуги. И това е така, защото ние силно вярваме, че собствеността върху вашата собствена марка и имидж може да направи всичко различно в пренаситения онлайн пазар. Ето някои от причините:
Силните портретни снимки на екипа помагат да зададете тон
Винаги препоръчваме да се сдобиете с професионалист, който да прави снимки на Вашия екип. Това е прост, бърз процес, който гарантира, че страницата Ви „Екип“ изглежда елегантна и визуално ангажираща. Няма нищо по-дразнещо за потребителя на уебсайт, отколкото да стигне до страница „Екип“ или „Информация“, за да намери куп некачествени селфита. Изглежда непрофесионално, което може да накърни легитимността на Вашия бизнес.
Професионалните портрети носят изчистен и последователен вид. А и могат да помогнат за установяването на тон и да позволят на Вашите потребители да вникнат по-задълбочено в това кои сте като екип.
Осветлението, фонът, изборът на облекло и дори ъгълът на екипната снимка могат да бъдат сигнал за потребителя кои сте като компания. Адвокатска кантора в центъра вероятно ще избере семпъл фон, официално работно облекло и последователна поза на служителите. Ако сте млад, модерен, технологичен старт-ъп, може да изберете открит тухлен фон, ежедневно облекло и може би дори забавна опция за шантави снимки, която варира в различните служители.
Професионалният фотограф може да обсъди тези идеи с вас и след това да ги изпълни с точност. Добре обмислените снимки на екипа гарантират, че всеки посетител на Вашия уебсайт знае точно кой сте. Когато в крайна сметка се свържат с вас, потребителите вече ще имат представа с кого си имат работа.
Изградете доверие с клиентите като представите лицето на бизнеса си
И това не означава само да имате силни екипни снимки. Някои фирми дори нямат капацитета да имат страница „Екип“ поради техния размер или организацията на тяхната компания. Независимо – принципът стои. Когато потребителите виждат реални хора в действие, това им помага да разберат Вашата услуга и изгражда доверие.
С все повече и повече бизнеси, които се изграждат онлайн, потребителите се нуждаят от начин за установяване на легитимност. В крайна сметка – всеки може да създаде уебсайт! Има няколко начина да направите това. Но ако предлагате практическа услуга, намираме за особено полезно да направите снимка или видеоклип, които изобразяват Вашия действителен екип, изпълняващ действителна работа.
Мислете за тази фотография не толкова като за визуална декорация, а по-скоро като предварителен преглед на това, което потребителите могат да очакват от Вашия продукт или услуги. Този вид фотография е особено мощен, ако Вашият бизнес работи лично – независимо дали това е услуга у дома или събитие.
Това, което потребителят вижда … Трябва да бъде това, което получава
Снимките на продукти са по-важни за онлайн бизнеса от всякога. Тъй като операциите се движат онлайн поради продължаващата пандемия, много фирми, които обикновено разчитат на лични клиенти, трябва да преосмислят стратегията си.
Случвало ли ви се е в ресторант да проверявате масата на съседа си, за да видите какво изглежда добре? Случвало ли ви се е да поръчате храна онлайн с примлива и красива снимка, но в крайна сметка да бъде доставено нещо съвсем различно? Някои бизнеси – като ресторантите – разчитат до голяма степен на добри снимки за продажба на продукт.
Поради тази причина потребителите трябва да могат да получат истинско усещане за това, което предлагате, само като търсят онлайн. Използването на изображения от интернет вместо правилните продуктови снимки може да бъде невероятно подвеждащо и лишава потребителя Ви от това „ресторантско“ изживяване, което е толкова важно за процеса на вземане на решения.
И това важи за всички продукти – не само за храната. Като цяло търговията на дребно се облагодетелства от прецизната и привлекателна фотография. В края на краищата снимката вероятно ще бъде ключов фактор за вземане на решение за покупка на потребителя. Накратко – продуктовата фотография си заслужава инвестицията.
Не е нужно да надскачате бюджета си
Едно нещо, което винаги подчертаваме в Kickstart Studio, е да работим в рамките на бюджета на клиента. Що се отнася до фотографията, ние вярваме, че няколко мощни снимки могат да окажат огромно влияние върху Вашия уебсайт. И ако това е всичко, което можете да си позволите? Това не е проблем.
Възможно е дори с няколко професионални снимки, комбинирани с изображения от интернет, да постигнете същото въздействие. Ето няколко творчески начина за използване на ограничено количество фотография, когато бюджетът е лимитиран, но амбициите са високи:
Професионални снимки, комбинирани с изображения от интернет
Една добра снимка от интернет, особено тази, която служи за по-второстепенна цел (т.е. фонова снимка спрямо снимка на продукт), може да бъде лесен и евтин начин за подобряване на визуалните ефекти на Вашия уебсайт. Препоръчваме да смесвате стокови и оригинални изображения по начин, който изглежда последователен.
Направете впечатление с графичен дизайн и илюстрация
Една от най-големите дизайнерски тенденции за 2021 г. е смесването на фотографски и илюстративни изображения, за да се създадат смели, неочаквани изображения. Ако Ви липсва професионалната фотография, това е чудесен начин да увеличите максимално използването на оригиналните Ви изображения по забавен, смел и креативен начин.
Визуалните изображения са най-лесният начин да направите привлечете внимание онлайн. Използвайте правилните и потребителите Ви няма да могат да спрат да разглеждат уеб сайта Ви.