Ами ако бизнесът се нуждае от повече за присъствието си онлайн от стандартен уебсайт?
Можем да определим това като седнем с нашите клиенти и определим техните нужди. По този начин, когато работим ние можем да определим реалните клиентски профили на бизнеса. Знанието кой се нуждае от вашето дигитално присъствие, защо се нуждае от него и какво трябва да правят с него, определя основните характеристики и функционалности, които се изискват.
По този начин ние определяме дали клиентът се нуждае от допълнителна функционалност към уебсайта. Например, страница, който изисква членство, за да използва определени функции, ще се нуждае от допълнителна функционалност.
Не забравяйте, че всичко идва от нуждите на Вашите клиенти, но е важно и да подпомаганем клиентите да разберат от какво се нуждаят. Затова помислете как можете да изградите своето цифрово присъствие, за да улесните живота. Можем да насочим клиентите към по-удобни стъпки за достигане до услугите и продуктите Ви.
Дигиталното присъствие е това, което сте готови да предложите на клиентите си онлайн в допълнение към това, което предлагате физически. Някои бизнеси стигат до правилното решение, че не се нуждаят от много дигитално присъствие освен уебсайт, други откриват нови начини да допълнят бизнеса си с по-сериозно дигитално присъствие.