Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/uxwozhiz/kickstart.bg/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2715

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/uxwozhiz/kickstart.bg/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2719

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/uxwozhiz/kickstart.bg/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3615
Значение на цветовете в маркетинга и рекламата • Kickstart Studio
Skip to main content

Цветът е основен инструмент, оказващ влияние върху това как мислим и се държим. Цветът насочва окото ни къде да гледаме, какво да правим и как да интерпретираме нещо. Той поставя съдържанието в контекст. Помага ни да решим кое е важно и кое не. Точно затова, като създатели на съдържание, трябва да разберем какво означават цветовете за хората.

Не всички реагираме по един и същи начин на цветовете, тъй като всички имаме предишен опит с цветове от значими събития, хора и спомени. Има обаче няколко общи положения за това как хората реагират на цвета и това ще разгледаме.

Червено

Червеното е много мощен, динамичен цвят, който отразява физическите ни нужди дали да проявяваме обич и любов, или да изобразяваме ужас и страх. Червеното също е много енергизиращ цвят, който може да изобрази дружелюбност и сила, но също така може да бъде взискателен и да проявява агресия в зависимост от контекста му.

Какво прави червеното за продажбите?

Червеното подканва към действие. Ако вече сте подготвили някой да купува със страхотен дизайн и добре написани текстове, тогава червените бутони с текст „купувам сега“ може да работят чудесно.

Къде трябва да го използвате?

Червеното е по-ефективно за импулсни покупки, така че е често срещан избор на бутон за покупка в уебсайтовете за електронна търговия. При тестването на бутон за покупка от HubSpot, те установили, ще червеният бутон продава с 21% повече от алтернативният зелен бутон.

Като цяло, ако искате да имате наистина мощно присъствие или да привлечете вниманието на някого бързо, червеното е вашият цвят. Само не забравяйте да го използвате пестеливо, за да избегнете екстремните негативни реакции, които лесно могат да се събудят.

Скоро продължаваме с други цветове…

Източници: CoSchedule HelpScout

Kickstart Studio

София,
България

T: +359 896 069 909
E: design@kickstart.bg